first day in hell.

Skrivet 2007-08-21 @ 21:12:33
Jaha, då var första dagen klar i skolan. Idag fick vi typ bara gå igenom lite saker, få lite lappar och bestämma vad vi ska vara på karnevalen. ROBOTAR?  och det värsta är att min andra röst gick till det, vetefan vad jag tänkte med. Jahopp.  Och imorgon ska vi ha vanliga lektioner också, får väl säkert fyra läxor som förra gången, verkligen det man vill börja det nya året med, eller inte.  Så försöker man fixa med huvudvärken jag alltid har i skolan, men nej det verkar som att mina föräldrar inte bryr sig, känns ju väldigt positivt. Jag pallar verkligen inte med den jävla fittan till lärare. :S

menmen, idag efter skolan,, åkte jag hem till emelie:)  gjorde lite saker. Men det var fan första gången på as länge som jag skrattade så mycket. haha, tårarna rann på oss. haha riktigt skoj faktiskt.  Fan, vad vore skolan utan henne?  DUBBEL R Ö T A .

ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback