home.

Skrivet 2007-08-19 @ 21:36:56
jaha, då är man tyvärr tillbaks hemma. Det har varit en jättebra helg. Lite mycket tåg kanske, men det gick ändåså bra faktiskt.  Idag har vi inte hunnit göra nästan någonting, packat lite och suttit och glott å lite bus på tågstaionen. :) igår kväll var en mysigkväll, josefin och jag hade ansiktsmask och lite grejs, massa cola och en promenad i natten. Det var lite creepy en gång, när de var några killar som ropa lite saker och sånt. Men jag kanske bara kan vara lite överkänslig ibland, för annars hade jag inte börjat gå ifrån dom. haha, men dom var fan äckliga.

jaha, detta var då typ sista kvällen jag kan ta det lungt. vill bara spy på hela skolan, är det någon som vill hjälpa mig? fanfanfan.


ida.

Kommentarer
Postat av: bert

fina bilder:)

2007-08-20 @ 18:14:56
Postat av: josjos

hiih :D:D:D

2007-11-16 @ 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback