karnevalen

Skrivet 2007-08-24 @ 21:55:47

karnevalen var idag. Den var faktiskt inte speciellt kul, gick hur snabbt som helst typ. Haha. Men det var kul i skolan idag iallfall. Emelie och jag gick runt och gjorde typ ingenting hela dagen. Eller jo vi gjorde en skylt som jag inte vet vart den tog vägen. :)  och vi fick cp på varandra inne på träslöjden, men kul var det iallfall.  Men såklart, så glömde jag min kamera hemma, så det fick inte bli några kort ifrån karnevalen då nej.

slutade två idag, bussen skulle egentligen gått 15.10, men nehe. Han åkte inte iväg fören typ tjugo i fyra. Men efter skolan, hängde josefin med mig. Hoppat, tagit kort och badat i poolen har vi gjort b.l.a :D  hah:p

ne nu måste jag fan ta någonting att äta, innan jag svälter mig själv.



i,s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback