skåne.

Skrivet 2007-08-18 @ 15:14:06

idag började dagen med att alla vaknade typ redan klockan tio, så då gick vi upp och åt och fixade oss, sedan gick vi till stan. Där vi hittade lite saker, men fyfan va sur jag blev när min bankkort inte funkade, vilket det fortfarande inte tyvärr gör.  verkligen jättekul! Jaja, men fick låna pengar av maria:) hittade lite saker, det är så himla mycket saker jag vill ha just nu!  Nu är min syrra på nån grillgrej, haha Josefin och jag hann gå dit och sen ville vi inte vara kvar mer, så vi gick till syrrans lägenhet istället, ingen aning om vad vi ska göra just nu men, vi hittar nog på nått:P  jaha, ointeressant men iallfall:)  imorgon ska vi hem:(

ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback