today.

Skrivet 2007-08-23 @ 19:15:26

idag har det varit en redigt slapp dag. Vi hade först bara tre lektioner, och dom två första kollade vi på film. Sedan hade vi no, där vi bara fick snacka lite och så. Sedan resten av eftermiddagen har alla fixat för imorgon, karnevalen. Och jag och emelie ska inte vara med:p tyvärr tråkigttema, så vi gör en skylt istället, där det antagligen ska stå;  we are no wannabes:D  fast är inte riktigt säkert än. Riktigt många skratt i skolan idag, men jag blev också jävligt sur senare mot dagen, tyvärr. Men vissa vet ju inte riktigt hur man ska bete sig mot sina kompisar, så då blir det så.

efter skolan, åkte jag hem till emelie en stund, sedan drog vi ner och kolla fotbollen lite. men vi orka inte kolla klart, så jag drog hem sen. (:        .. fan imorgon vet jag inte;(  kanske skulle dratt till sjömarken, men jag vet inte hur det blir för min del nu. Jättekul verkligen;/



ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback