i'm back again.

Skrivet 2007-12-11 @ 07:37:01
åker med mamma direkt till skolan idag, woho typ. Får vänta till tio över, om det är intressant att veta;p

har fått såndär jobbig hosta också, haha. Efter jag har hostat låter jag as kul, ibland iallfall:D  fucking förkylning<3

jaha, en ny skolvecka nu, för mig iallfall. Fast har ju halvdag på torsdag, så det är härligt det.

har väl typ plugg att göra idag, men jag måste ju ha hjälp. fast det får jag nog när jag kommer till skolan idag, muahah.

i know there is something left for you and me.

ida

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en fin dag iallafall! :)

2007-12-11 @ 07:53:32
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: ida

tack :)

2007-12-11 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback