all this time.

Skrivet 2007-11-11 @ 12:41:11
hahja, så har vi precis spelat ssx, emelie jag vet inte vad som är fel på oss? :)
förutom att jag ska vara med emelie,
ska jag plugga,bada och kanske kolla på någon film, får se om något annat händer också. Har lite att plugga, så det blir väl ett litet måste, antar jag.
Kanske skulle till stan med josefin på tisdag, men jag har bara 190 kronor? , så jag får väl fråga om jag kan få lite av föräldrarna (A), finns några saker jag behöver köpa. Säkert nåt jag inte behöver köpa också, haha!

e- kommer du ihåg hon där gudrun, vi hade i svenska?
i- va?
e- eh, gertrud?
i- gunnar?    aha, reidun?  

haha, det va kul om man vart med:D

                                                                            image31
ida

Kommentarer
Postat av: jos

haha, den va bra :D
nää, inte på tisdag, på fredag :D ?? PUSS

2007-11-12 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback