arg till 1000..

Skrivet 2007-11-28 @ 17:56:04
började spela min första match ungefär kvart i 1. sent:p  kom lika.  Har inte gjort några mål, fast det var iuf inte det jag tänkte på ändå.. Tack för att ni är så positiva iallfall:)   men jävla fikjjgnjkahgukahhuvuden :s  flög åt helvete och lite sånt, nån jävel knuffa inte LITE, så jag har inte stukat min fot nu. NEEEJDÅ. hände mitt i matchen, fast jag fortsatte ändå. Kan bara inte ge upp, haha. Men surig som in i helvete var/är jag. Tack så mycket meyya för att du hjälpte mig :)  ska till skolsyster imorgon. Sånt händer när man tar i för mkt, men dom var ju fan inte riktiga i huvudet:s  Jaja, vi kom sist iallfall. Även om alla spelade jävligtbra:) !  orkar inte förklara allt, haha :)

var hos emelie lite, gjorde typ inget men:)Emelies föräldrar körde hem mig, tack så mycket :)  Jag är hur jävla trött som helst. Så har säkert glömt nämna en massa saker! Är pisst också, så:)

ska väl plugga, men är sååå trött!  Får ta igen mig imorgon på projekten eller nåt.
ska nog till stan efter skolan, jag måste ha skor och en jacka :) 

you really got something.            

sur ida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback