do i?

Skrivet 2007-11-08 @ 18:20:33
Fick göra mitt tjatade hkkprov idag, gick ju som det gick alltså:) 

fan vad jag hatar när folk snackar skit om varandra, jag blir fan riktigt sur. Sitter öppet med några runt omkring sig och babblar ut en massa skit, jag kan inte sitta där och lyssna. Var ju fan tvungen att gå.

har skrivit "recension" om filmen nu, jag vet inte riktigt hur det blir. Men det var ju bara nått fort jag fick komma med, den skulle egentligen vara inlämnad idag, men det gick bra imorgon med. Får väl hoppas att den räcker iallfall.

Emelie till helgen? hoppas det iallafall:)    aja, ska fortsätta fixa lite tills imorn, sedan får jag se vad jag gör. 
Man blir ju deppig av att det blir mörk redan vid fyra tiden, när jag skulle gå hem var det läskigt väder, haha:)

   there is things we just have to live without.                                                           


         jättesnygga kläder hade jag iallfall :)
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback