don't give up.

Skrivet 2007-11-23 @ 20:21:20
jag och josefin har varit ute på en promenad nyss, månen var helt framme, jättefint ju :)  bra såg man också..
jag börjar bli hunrig nu, kanske dax för mat,då.
Mår ju fortfarande illa efter godiset, just nu känner jag att jag ALDRIG mer vill äta det, men jag vet ju ändå hur det funkar 8-)  sockerberoende kanske?

Känner mig alltid jävligt fet på helgerna, men det är gött det:D  Föresten har vi fått välja vad vi vill ha på elevensval, valde som 1 - styrketräning, vilket jag säääkert inte kommer få.. 2 - matte, för jag måste, har ju snackat med lärarna och allt om det. Men fuck vad jag egentligen inte vill.. men vad gör man inte för att gå G?

ska gå till josefajn nu, för nu vill jag ha mat :D 

god thinks are hard to explain, so are you.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback