du är viktig.

Skrivet 2007-11-23 @ 23:36:44

vi har varit ute typ två gånger, fan va härligt det är! Jag vill ut igen, och josefin får typ damp på mig.
Känner mig typ jättemätt fortfarande, ett tag sedan vi åt, men jag känner mig heltfull.

Jag har inget liv som sitter och skriver blogg hela tiden, haha:p  men det är ju typ roligt ändå.
vi har kollat på massa roliga filmklipp, haha. Vissa är ju bara roliga som fan, :D

jag vill typ ut och bli pigg nu, so damn härligt är det;o haha. Tog huvudvärkstablett nu också, vill inte ha ont i huvudet nu, speciellt inte när jag är med nån :)  men jag blir galen på den huvudvärken!

why do you have to turn everything to hate?

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback