för mycket..?

Skrivet 2007-11-24 @ 16:06:12

väntar på att mina föräldrar ska komma hem, så dom kan köra oss till rex. VI har precis ätit, mätt är man iallfall, najs.
Josefin trampade på min brutna tå, fuck aj vad det kändes. fortfarande lite, men det säger vi inte till henne :) hihi. Hon sprang och hämtade ett glas och fyllde de med lite vatten, sen ville hon att jag skulle stoppa ner tån i glasen, HAHAHA! Så hällde vi vatten på det istället, det var faktiskt lite kul det där:o  men ont :)

Vet inte riktigt när vi ska hem, men det märker vi väl ikväll, :)  redan trött:o får fan hoppas på att det går över nu, toppen om jag är trött hela kvällen´, nja det kommer jag inte vara. så rolig och glad som jag är hela tiden tänker jag inte vara trött, muaha! ska försöka att inte äta nästan nåt godis alls, och nästan ingen cola,. jag måååste försöka iallfall, haha:) 

Can you take it all away?

ingen har bett dig säga någonting du inte vill, det ska du inte heller. men jag vill ju fan hellre veta sanningen...

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback