fuckingsnow,.

Skrivet 2007-11-24 @ 22:55:53
hemma nu, emelie är här också:)  började med att vi var på bolles och köpte dricka, sen åkte vi upp till julia. vi åt mat, och sånt. Bakade tårta också, det var faktiskt kul:D kom på värsta grejen att skriva på tårtan, moget men ändå. Så gjorde dom det:) haha!  sen åkte jag och emelie hem vid halv nio. Man fick typ pölsa sig igenom snön, fy sjutton säger jag bara! Kallt och blött är det, riktigt tråkigt med snön faktiskt, Jag vet att jag är positiv.  Snökrig inomhus hade vi lite också, haha najs va?

emelie och jag var hemma hos henne en stund också:) vem har bollen? MAMMA. haha xD fyfan va roliga vi är:D

Iallafall, nu är det ju så mycket snö att man knappast kan va ute( jag iallfall). Om det fortsätter kommer jag väl fan inte komma utanför huset, jippi! fast lite gött om man skulle slippa skolan 8-)  men det sa jag ju inte högt, såklart.

får se hur mkt snö det är imorgon, annars får jag stanna hemma och plugga eller nåt, måste jag ändå så. tråååk

hateithateit, h a t e   i t !

image48
                     ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback