hard work.

Skrivet 2007-11-06 @ 17:00:37
lite tråkigt i skolan, emelie var inte där. addicted?:D  haha, men lite kul var det ju iallfall:) på bilden så måla dom fina bilder till mig, satte upp några i skåpet:)  haha!  Bussarna var ju helcp idag, den skulle gå tio över tre, men så fick den åka runt och massa, så kom hem mycket senare, jävla satansbussar:) det hände mer saker, men det pallar jag inte skriva :D

Har matteprov imorgon, och såklart ska jag glömma matteboken i skolan, så jag inte kan träna på det. Så typiskt :) Hkk provet blir på torsdag, och kom precis på igen att jag har engelskaläxa. Men vafan har hänt med min "braiga" hjärna:P

får väl plugga på hkkn ikväll då. Sen vill jag bara slappa. haha najs, känner inte för att göra ett piss, faktiskt:D

                       

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback