hey there, sunshine.

Skrivet 2007-11-27 @ 16:33:13
vad vill alla spindlar mig?  dom är så jävla äckliga, hade en på mig idag :(  fyhelsike vilken panik jag fick! fobi var det här ja..!

har möblerat om mitt rum idag, inte så jättebra för mitt huvud, men när jag har bestämmt mig för nåt, måste jag ju göra klart det. Det blev helt okej iallfall:) Drömt om att flytta nu, så det är nog faktiskt dax snart för mig att göra det:) men jobbigt att man måste tapesera och sånt innan, menmen. Kanske till sommaren så?

pluggplugg, väntar på pappa igen, matte.  har annat och göra också, men det klarar jag mig själv med, nästan allt iallafall :)  ska klara noprovet med ett g nu, annars blir jag jääättebesviken, mer än innan :) i will try!

jag är trött, men pallar ändå inte att sova, då kommer jag vara vaken halva natten, och det vill jag ju inte :D

and i really need you like a heart needs a beat..



image52
samlade mitt mod och fick ett kort på en iallfall, äcklad till 1000, även om det var typ en pytteliten jävel.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback