hur känns det?

Skrivet 2007-11-19 @ 19:14:53
jag har jobbat med matte, lite spanska också. Måste jobba med matte lite varje dag, vi får väl se hur jag sköter det:D      mår lite illa nu, inte så farligt. men jag har kännt mig lite tung idag:)

det händer nog ingenting efter skolan imorgon, hem och plugga och så, ska nog få göra mitt omprov på hkk,n också.. allt verkar bara handla om skolan. Men ändå går det ju typ kasst för mig.

Jag kan inte säga att jag vill att allt ska vara som det var innan, för det vill jag inte.. men saker har kanske gått lite för långt nu. Finns saker jag verkligen saknar, och saker som jag mindre saknar. Fast det finns nog mer saker som jag saknar nu faktiskt. Både gamla och "nya" saker, men jag ska faktiskt inte klaga för mycket ! :)


would you freak out if i said i liked you?

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback