igvarning&kvarsittning,

Skrivet 2007-11-23 @ 18:11:26
kan det bli mycket bättre?  jävla sugskola. Fick kvarsittning, som fan inte ens var vårat fel. Och det gick inte ens att jag försökte prata ut det, så ska prata med min lärare, IGEN! hatar fittfuckingjävla träslöjdsläraren:o blir galen. Men typ alla lärare har ju fan damp på våran skola, orka dem.

är med josefin nu, hon ville sitta vid datorn, så? :p  hon sitter och underhåller sig själv i mitt rum nu :P  hihi.
ska äta och sånt sen, kolla film och sånt:)  fredag är man alltid så slö, så vi ska väl slöa eller nåt najs :)
imorgon blir det nog nåt annat :)  säkert jättebra :D
Har ätit massor med godis, mår ju typ illa av det, jag är en sån gottegris:o haha!

image46
there is nothing left, just those fucking memories.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback