just fore a while.

Skrivet 2007-11-27 @ 12:23:05

hemma idag, mådde jättedåligt på kvällen, och vaknade illamående också;/ mår bättre nu, inte helt på topp fast bättre.  men imorgon ska jag till skolan ändå, baskettunering ju. Världens lag, ;s får väl göra det bästa ändå, även om det inte är så lätt i ett lag man inte trivs med!!?

vaknade för inte så jättelänge sedan, har pluggat lite. Ska fortsätta med det snart. Ska nog ut en stund också kanske, need some air tror jag:) 

jag är så fucking jävla trött på dig nu. Det ska alltid vara du,du,du D U !  Allt är ju nästan alltid jättebra, för det är ju dig det handlar om. Bryr dig knappast om folk runt dig, tänker dig inte speciellt mycket för innan & då är allting så jäääävla bra, eller hur? Snälla, SNÄÄÄÄLLA. Jag blir så jävla lack på dig, det är lixom helt okej att bry dig om andra också, faktiskt. Ber dig bara tänka om lite grann, för sånt gör mig så jävla pisst.

                         image51
but what am i gonna say, when you make me feel this way?    

plugg, here i come :(

  ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback