let's dance.

Skrivet 2007-11-16 @ 23:25:49
josefin och jag har fjantat med ordet "let's dance" kul iallfall:)  kom hem från julia för inte så länge sedan. vi hade våra stunder ;) var ute också, kallt med najs :) kul att josefin sov här och sånt! orkar inte rabbla upp allting :) men hon vet själv:D

imorgon ska jag nog vara med emelie :) henne sen mig, tror jag. ska ringa henne imorgon:)

ska lägga in lite bilder och så nu, sedan blir det säääängen, alltid härligt att sova!  godnatt då :)
image36   jättehärig bild, ljushuvun är vi allihopa :)   oj en cola :o


ida

Kommentarer
Postat av: jos

HAHA :D:D:D

2007-11-16 @ 23:32:11
Postat av: jag

det var treeevlans:D

2007-11-17 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback