nothing is better

Skrivet 2007-11-22 @ 17:08:55
gjorde om mitt tjatade hkkprov idag.. gick väl sådär, vet inte om det gick bättre än förra gången, men får väl se:p  gjorde ett test i no;n också, jag är ju bäst :o  not.  Fick tillbaks matteprovet också, fick inte ens g på g-provet, har fått det på kanske 1? så jävla surt är det, men jag fick gå igenom det för att nå g iallfall. Engelska läxa tills imorgon också, jobbjobbjobbbbb! kollade hörseln idag på skolan också, jag hör ju toppen (Y) eller inte :)  typ sprängt öronen? :p tur som inte har tinnituss iallfall! :)

Skrattat åt " oj, nu kom det kisch" hela dagen idag, haha. Inte lite kul :D Emelie och jag pratar cp, så efter man ropar så låter det som man har kommit i målbrottet, kul som fasen;p  fan va man fick ett flabb när dom lurade ida, haha. 

plugg&sånt idag, fick ont i huvudet också. det är vad jag kallar najs ;D

josefin imorgon, :)  finns två andra altenativ på lördag, får se hur det blir :)

du förstår nog inte ens vad du gör, eller hur? Jag är väl inte direkt smartast, men jag är ju fan inte dum í huvudet.


image44 <3

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback