now that you got it.

Skrivet 2007-11-24 @ 11:23:48
så nu har man vaknat, :D  hatar att gå upp på morgorna, men man måste ju nån gång :)   vi ska strax äta frukost, är faktiskt ganska hungrig, vilket jag inte brukar vara på morgonen, förutom lördagarna då,

ikväll blir det hem till julia. vet inte när vi åker, vilka som ska vara med eller nåt, men det får vi ta reda på iallafall :)
efter vi har varit där, ska jag antagligen hem till emelie, sen åker vi hit upp och "sover":) hade blivit najs om allt blivit av:D  inte för att vi kanske sover så jättemycket, men ändåså:)

vill nog träna på söndag, men jag brukar vara med emelie till rätt sent på söndagarna, men jag märker väl det imorgon:D


image47

can't get enough of you, i really can't.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback