right on.

Skrivet 2007-11-05 @ 20:01:54

emelie och jag hade världens skrattanfaller på nästsista lektionen, förlåt men vi bara är sånna. Vi har fått en ny tjej i klassen också, har inte pratat eller nåt med henne än, men det kommer väl :)

Utvecklingssamtalet gick väl sådär, nöjd kan man ju iallfall inte säga. Läraren visste inte hur hon skulle sätta mitt betyg i matte, men jag ligger mellan g&ig. Så nu ska jag få läxa varje dag, inte alls kul... Sen var det lite andra saker vi gick igenom och lite sådär..

måste plugga nu, typ hela veckan. Gaah, varför gör skolan en så deprimerad?

Börjat dricka ramlösa istället för cola, ska se hur det fungerar..

ida                                              image24  han var faktiskt ganska ball, men skraj man blev:D


Kommentarer
Postat av: josjos

haha, rammmmlösa :D vad gott för dig.. :O ;D puss

2007-11-06 @ 19:06:40
Postat av: jaag

ja, ramlösa

2007-11-06 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback