rong way.

Skrivet 2007-11-03 @ 15:22:21
åker till emelie ungefär klockan fyra, sen får jag se vad som händer.  Måste bara säga, välkommen tillbaks huvudvärk! :)   får väl ta mig en huvudvärkstablett ändå, om jag ska orka. Så är det.

Vet inte vad vi ska göra eller nåt, men det blir säkert bra ändå, vi hiittar alltid på nåt.
Undra om det skulle bli någonting imorgon?... Söndag är det ju iuf och man får allt lite panik inför skolan, jag har utvecklingssamtal också och vill inte höra alla tråkiga nyheter lärarna kommer komma med, no thanks!

jag får ju fan nästan panik!

ska ta mig nåt att äta nu & fixa klart, sen tjoho:)                         


ida

Kommentarer
Postat av: josjos

snälla kom till mig imorgon :D

2007-11-03 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback