slask,

Skrivet 2007-11-25 @ 14:30:37
tyvärr, nu e det slask också, i just love viintern alltså:o  eller inte!

är med emelie nu, vi vaknade för en timme sen typ, slappt :D  vet inte vad vi ska göra, får se;p

haha, det händer inget nytt på söndagar, alltid som vanligt :) städ,plugg,bad&datorn typ.  tycker fortfarande verkligen inte om dom, man blir ju typ deppig. ;s  menmen!
är det typ inte dax att handla julklappar eller nåt ganska snart? Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon, vet knappast vad jag själv vill ha, vilket jag typ aldrg vet. Har väl nåt jag kanske vill ha, får se hur det blir..

keep on walking, i never wanna se your face again. That look on your face, just make me wanna slap you.

ne nu jävlar:D   jag orkar fan inte mera, så nu ska du allt fååå :D  hiih.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback