smile again.

Skrivet 2007-11-03 @ 23:02:04
har varit hos emelie, yäyä:D   skrattat gärnet som vanligt, jajamen:)  är fortfarande med henne,:)  vi spelar bloxorz, det går ju som det går alltså:S  kommer inte längre, nån av oss. Fan man blir ju galen av det! :D

vet inte vad vi ska göra mera, men sitta här kanske eller nåt, låter ju inte speciellt roligt, men sitter och skrattar gör vi ju ändå. Wierdosar här eller vad?:) Men det blir nog nån film också eller nåt :)

vet inte vad jag ska göra imorgon, jos vill ju att jag ska komma. Vore kanske inte så dumt, men jag vet inte, vet vet inte:o  kan inte snacka med föräldrarna för dom är ju inte hemma. Vet att det är jobbigt att folk inte bestämmer sig, och just nu är jag ju lika dan, fyy på mig!

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback