so far down.

Skrivet 2007-11-18 @ 17:17:31
emelie åkte för kanske en timme sedan, eller mer. Har inte så bra koll på tiden.Men vi har haft det kul som vanligt. Hon fick typ spelryck, lite kul fakitkst. Bara att nu är hon typ bättre än mig! ;o Jag mår föresten väldigt illa idag, kände mig typ spyfärdig,  jag vet, härligt att veta va?
Det kommer nog från lite olika saker, .. vet inte.

ska fortsätta att fixa lite saker i rummet, mår ju inte speciellt bra, så jag orkar typ inte göra nåt:D men det kan ju iuf bero på att jag är så lat också:) höhö.

vill bara sooova, men då kommer jag ju typ vara vaken hela natten, så det verkar inte så smart.
Känner att jag bara klagar, .. men iallfall:)

you make me so confused.
image39varför känns allting så konstigt ?

IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback