tell me

Skrivet 2007-11-30 @ 17:06:35

skoldagen gick ganska fort ändå. På spanskan var jag hos skolsyster, prata om huvudvärken och fick typ en "strumpa" för foten.  Jag har fått läkarundersökning på skolan. Vet inte om hon kan hjälpa mig, annars får dom väl skicka vidare mig eller nåt:p  typ äntligen :) hjälp, idag alltså:o :D

emelie sover här imorgon, vet inte om det händer nåt mer. kanske skulle hjälpa syrran också:)  skriver när jag vet istället:p  vet att det kommer hända mer saker, men jag är lite borta bara 8-)


fick choklad av busschaffisen också, snällt av han :)  har huvudvärk nu, jippie:)

händer nog ingenting ikväll, tror inte emelie ska komma. Men vi får väl se :)  är ju alltid pisstrött på fredagar, får se helt enkelt:D  

The rain is fallin on my window pane
but we are hidin in a safer place
under covers stayin dry and warm and
you give me feelins that i adore

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback