the fuckers have lost their minds.

Skrivet 2007-11-19 @ 17:21:17
a bullet in your fucking head.

emelie och jag kunde inte hålla oss idag på lektionerna, skratta fan hela tiden, lite arga blev lärarna:o skrattade verkligen tills jag typ inte fick luft, speciellt på samlingen och no;n . emelie är fan för go:D

var hos skolsyster idag igen.. med handen. 10 dagar sedan senast, och det gör fortfarande ont. jag fick nytt bandage, skulle tydligen haft det flera dagar, hade bara en xD lite putt haha, men det är ju inte så konstigt att jag fortfarande har ont då. Bara att det gör ondare med den på, så jag har tagit bort det igen, så smart är jag :)


image40
..en liten sak, kan förstöra så mycket.  Verkligen jättemycket, både glädjen och orken.
fan, "det där" gjorde mig inte direkt mer positiv.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback