the grudge.

Skrivet 2007-11-17 @ 23:46:52
jag och emelie sitter och tittar på the grudge nu, lite smått läskigt iallfaall ibland. Fast jag skrattar alltid när jag kollar såna filmer, haha sån är jag :) Jag skrämmer emelie hela, lite skoj faktiskt :)  skrek till snabbt innan när det kom fram världens ansikte, för att skrämma henne, jääävlar vad jag fick igång henne :) hihi.


var hos emelie innan, :)  kollade på tv och lite sånt:)  när vi kom hit så spelade vi ssx tricky, jädrar säger jag bara!

lite kul när min powerking tog slut.
 
jag - De är slut nu
emelie- aha, gå hem då.

flabbade som vanligt, lät som vi va värsta paret, fan va vi skrattade sen.. Som vi har gjort jättemycket, annars också då men:D

ooj va jag är seg på att skriva, nu sitter vi och kollar på en annan skräckfilm, djurkyrkogården eller va den heter, slutet är det. men iallfall :)   skräckfilmer är det bästa!

ida.

Kommentarer
Postat av: jos

pet cemetary?? :D den som typ christian andersson visade på en SO-lektion?? :D

2007-11-18 @ 13:19:10
Postat av: jag

jaa, den :)

2007-11-18 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback