we can't go back.

Skrivet 2007-11-17 @ 00:36:09
jag har ingen lust för att sova just nu. Men har inget annat att göra nu, så får väl tvinga ner mig eller nåt. Känner mig lite nera bara, kanske jag egentligen inte borde vara, men jag hade faktiskt hoppats.

Föresten känner jag för att  gymma också, kanske inte just nu. men på söndag. Den vanliga dagen ifall jag ska träna, typ:)
Arg på mig själv också, ligger efter i matte och läraren bad mig ta hem matteboken under helgen, självklart glömmer jag matteboken.  Känner mig så duktig så..

 jag saknar det.  Har tröttnat på att gå runt och tänka på samma sak hela tiden. Får väl bara hoppas att det blir bra, kan nog inte göra så mycket mer.


image37  we ain't walking on the same road.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback