..what i like

Skrivet 2007-11-21 @ 14:55:03
åkte till skolan, gjorde matteprovet och sedan drog jag hem.ont i huvudet,magen och halsen, sedan är jag trött som satan också!  Jag har sovit i två timmar, känner mig inte direkt bättre nu.. Täppt i näsan som ett as tur att man han näsdroppar, som jag tyvärr typ bara kan andas på .. som jag har gjort i några månader nu.. :o jag är nog beroende.  cola kommer till som en liten räddning också! haha.

Ska dra till skolan imorgon, har ett prov till imorn.. Men jag ogillar verkligen hkk läraren.. Hon kan ju fan knappast aldrig snacka med mig och ger mig jätteotydliga svar och allt sånt, usch på henne...

Har värkar i min hand/tumme nu, men det hjälper ändå inte med bandage, för det gör skitont med den på;o fast jag tänker ändå inte in till läkaren bara för handen., men min huvudvärk måste jag kolla upp iallfall.

Ska vara med josefin på fredag också, tror jag :) godis och sånt typ? :D  hope so.


        image42
You might not know, but you make me happy.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback