you drive me out of my mind.

Skrivet 2007-11-03 @ 11:19:27
Har precis duschat och Idag mår jag som tur var bättre:)  huvudvärken ligger på lite, men annars är det som vanligt! Najs det. Jag tror jag ska vara med emelie idag, får snacka med henne senare. Mina föräldrar är inte hemma, så vi får väl se. Skulle nog ner till henne en stund, om det blir :D

btw, så har jag glömt att göra matte under lovet, som jag "lovade" läraren, men nejdå det har jag ju såklart inte gjort. Duktigt av mig faktiskt! Om jag säger att jag ska göra det, skjuter jag bara upp det eller så glömmer jag antingen av det. Jag är sånt smarthead alltså :)

jag kanske vill träna imorgon, får se hur det blir med det också:) Hatar att inte ha bestämt nåt, men det är väl sånt som händer ändå.
                                                                            
                                                             image21
                                                          gammal bild på mig,josefin&åsa :)



ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback