all this time..

Skrivet 2007-10-26 @ 22:16:19

idag har jag knappast gjort någonting, har bara haft jävligt tråkigt!  Men mådde inte jättebra för att göra nåt, så jag får väl skylla mig själv.

men imorgon blir det annat, hoppas jag iallafall. Nåt blir det, men jag vet inte riktigt hur vi ska göra än:P  haha, bra koll. Men det blir säkert skitbra

jag har kommit på lite saker som ska hända under lovet iallfall, det blir nog bra;)  vill gärna träffa sis, men jag tror nog inte det blir av nu iallfall, men snart hoppas jag ändå!


ska kolla på tv, och slappa förövrigt, som hela långa dagen. Imorgon är jag säkert jättepigg på allt, det ska jag vara. HÖHÖ.

and how was i surpose to know?

ida.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback