at josefin.

Skrivet 2007-10-03 @ 19:38:02
skolan var okej idag med, satt och spela kort och lite så:D   fuskare (:    provet gick väl sådär, haha men får ändå alltid hjärnsläpp när jag ska ha prov. Sen åt jag faktiskt fisk idag också, på hkk;n , duktigt gjort ida:D Fast michael och jag brännde fisken, öhm ja:D  haha, det är alltid lite trevligt där. Men mer än 30 gånger, haha så kul:D 

efter skolan åkte jag hem till josefin, sålde blommor:D maha, typ. :D  sen gjorde vi lite andra saker med, första gånger där. Men dom har ett mysigt ställe:D   

ska fortsätta på mina lappar till utvecklingssamtalet nu, vi får skriva egna om hur vi tycker att vi ligger i skolan och sånt, sen ska dem bekräfta det, ungefär.

ida.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback