dagensrubrik?

Skrivet 2007-10-04 @ 17:45:51
Inget speciellt hände väl på skolan, interessant iallafall Fast lite pinsamt värre på lektionen, vissa skrattade ju hela tiden, haha!  men idag fick vi  "skäll" från våra klassföreståndare, yippi! Så ueeh, nåt?

Tog mig en vända uppe hos emelie också! haha.   :)

Orientering imorgon då, kommer ju gå som det går. Antar att vi blir dom första som körs iväg, tar juu fan år om jag ska gå hela varvet. Kommer väl inte hitta ett piss, menmen;D  haha. Orientering är värsta kasst, och onödigt? Men vi slutar ju sen när man har kommit tillbaks, haha. KOmmer väl komma hem någongång på natten. En ficklampa att låna ut till mig kanske?

Får se om det händer nått imon, efter skolan då. :)  fredag iallfall, gött det!

jag vet inte,jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte..

ida.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback