just to late.

Skrivet 2007-10-08 @ 16:54:20

hela förmiddagen fick vi sitta och läsa en bok, för att stödja fattiga barnen, tror jag det var. Har faktiskt inte så mycket koll på sånt:/  Sen gick vi och åt tjugo över 12, fan va hungrig man är då. Slappade lite, på sv/so;n,  eller aa vi jobbade också, men det var slappt. Har faktiskt varit jättelugn på lektionerna,tänker börja med det nu! Om jag kan hålla mig lugn, lite svårt och det är faktiskt jobbigt:D

skulle egentligen haft utvecklingssamtal imon, men föräldrarna kunde inte, och bara för att jag inte hade bestämmt någon ny tid, blev lärarna lite suriga, jag kan ju fan inte göra allt!

På onsdag ska några börja debattera, fy!  Men hade tur att inte börja iallfall.-

Plugg förövrigt idag tror jag, har inte så mycket att plugga på, provet då såklart, men det är nog inte så mkt jobb med det.  Härligt!

ida.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback