kill the killer?

Skrivet 2007-10-01 @ 17:22:20
Skolan var rätt okej idag, inte tråkig iallfall:)   Haha, tjöt mot lärarna och sånt, ;s haha! Vi blev tillsagda av en lärare, för dom där femmorna, fyfan va mesigt!  Att dom ska prata med våran lärare och sånt, nödvändigt säger jag bara! Sen hade vi sams idag också, haha. Blir faktiskt lite pinsamt:p haha, jag och min kommentar:p   Och på spanskan satt jag i ett rum istället för i "klassrummet" mycket härligare det. Sen på sv/so;n, kollade vi ju på den bästa filmen ever, om abort och sånt, lol :)  Dagen gick fort iallfall.  Sen fick en lärare värsta rycket och börja ropa håll käft och sånt;  sen sa han "fattar ni?"   haha, så rolig som jag är så säger jag JA med värsta rösten, sen gick han å då kunde ingen hålla sig, men fyfan va arg han va ;D  lärarna är ju lite som dom är:p

tog 404 med emelie idag, sen gick jag ända hem,  5-6 kilometer, om inte mer. Bra kompis man är dårå;) haha ne men,  Lite härligt ändå(:   Imorgon ska jag nog vara med henne, tror jag:)

ha de bäst!  

ida.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback