najs sömn

Skrivet 2007-10-21 @ 15:49:44

det var härligt att träna. Men jag orkade inte så jättemycket. Jag somnade ju nästan när jag höll på. Haha, fast lite röd blev jag nog allt. Sen när jag kom hem kollade jag på film, fast har pausat den nu, för jag behövde sova. Så det har jag också gjort :)  haha, har ju sovit så dåligt i helgen, man ska ju kunna sova hur länge som helst, men nehe.

prison break börjar ju på måndag, yääs! Lite kul sådär iallfall. Inga läxor eller skit, härligt det.

ida.s                                                                              image14
                                                                    
En liten promenad fick man när man skulle till julia iallafall  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback