orientering.

Skrivet 2007-10-05 @ 14:27:40

är hemma redan nu, jättehärligt:D   åkte med 404, sen hade jag tur och kunde åka med skolbussen upp, sen när han släppte av mig, efter en bit, kom mina grannar och då åkte jag med dem, :D  tur hade jag!

Hade orientering idag, det gick väl bra, hittade alla 10 ialllfall. Kanske inte direkt den bästa tiden, med ändå:D   Vi gick ju typ hela tiden, så inte så konsigt:D  sen fick vi så ont också, så det blev som det blev. Men härligt att vara hemma redan :D

Ska nog sova hos emelie idag:)   vi skulle nog åka och handla och göra nått i bollebygd också,får se hur det blir.

och imorn, så sover jossan här :D naajs!



ha de bäst.

ida.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback