the bullet goes right in.

Skrivet 2007-10-19 @ 17:00:34
Hände ingenting speciellt, jag var lite ledsen eller vad jag ska säga första lektionen men det var bara för det som blev på morgonen. Idrotten var typ skoj, vi hade basket. Haha, tjejgrupp hade vi typ. INte för att vi var så jättebra, men hade skoj iallfall:D  


vissa folk är ju bara för söta, haha blir riktigt glad av det :)

men argh, blir så jävla sur på blabla. Jo, tycker det är skitskoj, VERKLIGEN!

får se vad som händer nu till helgen, jag har inte bestämt nåt iallfall, så vi får se. Men inte mögla hemma iallfall;D

Det går inte sluta tänka på. Du är så jävla snäll och omtänksam, men ändå pallar jag inte med det.

ida.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback