with red dress.

Skrivet 2007-10-26 @ 12:23:18
lediga idag, och sedan är det lov, gött! Igår fick vi tillbaks skolfotona, jävlar va man ser ut, jag ska nog lämna tillbaks korten. Känns inte direkt nödvändigt att ha kort som man inte tycker om. Och nu är kärleksveckan slut, veckan har ju varit väldigt mycket roligare än gårdagen:p haha.

förövrigt så sög kärleksmiddagen, om man ska vara ärlig. :o    jag och emelie drog lite tidigare därifrån och förs ihjäl, trevligt!  Kanske inte, men det var nog roligare än att vara där faktiskt.

Jag vet inte om jag ska göra nåt idag, mådde inte så bra igår, fortfarande lite slö idag. Så jag får se.

ida.s                                                                                
                                                            innan middagen..                       kaitlynne & jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback