yra.

Skrivet 2007-10-02 @ 17:07:55
yrig skoldag, men den har varit okej antar jag. Gick runt och letade efter en tv hela sv/so lektionen typ, haha! Gympan var ju inte lite cp, jäklar va geggiga vi blev;D  speciell emelie, ramla i det och allt, men den sög ju fasen ner en, lite läskigt:D  haha.
Spanska prov imorgon, får plugga på nu ikväll, ärligt så kan jag nästa ingenting. Menmen, det fixar sig. Vet inte vad mer jag ska göra, har typ magkramp idag också. Riktigt gött, inte:)  Men solen lyser iallfall, härligt det:) Var hemma hos emelie en stund också;D  åt typ mat som vanligt sen hem. haha öö:)

imorgon ska jag hem till josefin:D trevligt, vet inte vad vi ska göra än, men nått iallfall:D


jag gör samma misstag igen..


ida.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback