all that dies in me.

Skrivet 2007-09-11 @ 17:09:07
sträckte låret idag på gympan, vilket fan aldrig har hänt. Jävligt jobbigt eftersom att jag knappt kan gå på benet, fyfan. Gjorde verkligen ingenting på matten, inte ens ett tal, och sen har jag typ inte gjort nått annat idag heller. Har helt enkelt inte pallat nått:o   sen har jag fått skoskav också, gör ont ja, typ otursdag idag eller nått.

har varit en liten stund hos emelie, haha så jävla korta stunder, men får vara hos henne lite längre nån gång;o men idag slutade vi klockan 3 iallfall, härligt det.  Imorgon vet jag inte vad soom händer. Får väl sova eller nått:p  plugga behöver jag göra både idag och imon, men jag pallar inte, fan va slö jag har blivit.




ser, men bara går ifrån varandra...


i,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback