blankheten.

Skrivet 2007-09-04 @ 18:02:03
Igår vad Josefin och emelie här. Skoj, vi var mest ute och gjorde lite olika saker. Haha, fan var kul det var att åka trasig skottkärra ner för backen, det gick ju som det gick. Innan dem åkte hem spelade vi fotboll en stund också:)

Vet inte riktigt vad som hände i skolan idag, :o haha. Men iallfall, efter skolan åkte jag hem till emelie. Var där i kanske tjugo minuter eller nått, men ska hem till henne imorn också tror jag. :)

ska snart äta pannkakor, är faktiskt riktigt hungrig. Jag äter alldeles för lite, inte alls bra.

Fan, du fick mig nästan börja gråta på lektionen.;(  hoppas det inte är som jag tror det är.

i.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback