dödsväg.

Skrivet 2007-09-26 @ 17:34:56
Skolan var väl okej idag. Det var nån från sån där djurgrejs som använder djur till olika försök och sånt hos oss idag. Det var fan äckligt, med hundarna och allt. usch fyfan, var visst lite känslig där. Annars har väl allt varit rätt bra:)  Gått hyfsat snabbt också, så:)  har ganska mycket prov och sånt nu, det är faktiskt rätt svårt att hålla reda på altl. Glömde min bok och läxa hemma idag, men hon bryr sig väl knappast. Tog roliga kort på hkk;n också, några av dem finns på bilddagboken ; septemb3rbarn.   haha "ida, vad skrattar du åt"  ,   "mig själv"   haha- jag tyckte det var lite kul ;P

var hemma hos emelie kanske nån minut, senskulle jag visst hem, haha! lite tråkigt, men vi får väl ta och vara snart igen då, haha (:

plugg och skit blir det väl idag kan jag tro:p haha, go skolan..  :/

ida, s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback