en rubrik.

Skrivet 2007-09-28 @ 16:55:11
fredag!   Haha, idag hände det typ inget kul. Eller emelie är ju alltid kul:d  aja, låste in min nyckel i skåpet, surprise.  Gick runt och letade i skolan två gånger om, efter en lärare som visade sig vara i sthlm, yes!  Så fick tillslut knippsa, det är alltid lika roligt att göra det;s uh! Provet gick väl sådär, kändes ganska bra. Men jag tror nog inte jag fick så bra ändå:p  skriver alltid sakerna på fel och massa shit. Menmen..

Får se om det blir nått med emelie imorn, haha (:  annars ska jag nog bara ta det lugnt. Är man inte helt frisk så är man ju inte:p haha. Iallfall, ikväll händer det nog ingenting faktiskt. Jag ville låna film hos kusinerna, men får se vad det blir av med det:p


ha en bra helg;)

ida,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback