friluftsdag.

Skrivet 2007-09-20 @ 17:15:00
slapp dag, först hade vi någon från FI som var hos oss och pratade lite. Det var faktiskt ganska svårt att hänga med ibland, men vissa saker var rätt intressanta!

idag var det friluftsdag. haha, ibland spöade det verkligen ner, hoppas inte jag blir sjuk nu!  Höjdhoppet gick faktiskt bra, 120 blev det, dem sa att jag var nära på att inte riva 1,25, men jag klarade det inte iallfall, fast rätt bra blev det ju. Kula vva ju super, haha! sen kom såklart min sträckning  tillbaks, så jag kunde inte fortsätta vara med. Jättekul!  usch fyfan på benet.  Sedan slutade vi klockan två, riktigt härligt det! Jag och emelie gick till flugger och väntade på bussen där. Sen åkte vi hem till henne, kul som alltid såklart(: Nu är klockan bara fem, så ska plugga lite och måste verkligen städa mitt rum också, men har en väldig huvudvärk, så får se hur mycket jag orkar.


fredag imorgon, härligt! Veckan går ju rätt fort. Förutom detdär då..

i,s  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback