getting better.

Skrivet 2007-09-05 @ 19:40:25

hade både "läxförhör" och prov idag. Spanskaläxan gick rätt så bra, och matten var väl samma, men jag har jättesvårt för matte, men får väl se hur det blir. Hoppas iallfall att jag blir godkänd, iuf så kan man inte bli mer än godkänd, men jag får alltid ig på dem proven, så håller väl tummarna då.

Efter skolan gick jag och emelie och tjockade oss in på godislagret, sedan åkte vi bussen hem till henne. Kollade på linas kvällsbok.  Hade faktiskt inte sett den förens idag, men den var faktiskt helt okej. Sen var dom snälla och körde upp mig, tacktack:D 

imorn ska jag nog inte göra nått, men jag tror emma kommer hit:)  kulkul!

och till helgen blir det nog släktkalas eller vad man nu säger, jag fyller ju år på lördagen, men ändå blev det ingen bio med tjejerna. Men kanske kan ta det helgen som kommer!

snart kommer top model, ska kolla på det. trevligttrevligt :)

i.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback