jag försöker iallfall.

Skrivet 2007-09-13 @ 19:15:55
fotograferingen var idag ja, tror nog jag såg ut som... en apa kanske?  uschuschusch. Men vi hade kul när vi väntade på att bli fotograferade iallfall. :)  haha, sen hade vi tjugo minuters matte också, riktigt gött!   Hann inte äta så jag typ dog, men sen gick vi på lekitonen till shell. muaha:D  då mådde jag direkt bättre. Men mitt ben gör fortfarande ont, så får se om det blir nån idrott imorn eller inte.

Har hjälp till att städa lite hemma idag, mor som brukar städa är nästan aldrig hemma nu förtiden, så man måste ju hjälpa till med nått iallfall. 

fram har jag ingen aning om vad som händer, inte imorgon heller för den delen, men det är ju fredag, alltid någonting iallfall.

image6   image7 image8
  Några bilder tagna inne i gympasalen ( fotograferingen )

  i,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback