killed by your lies,

Skrivet 2007-09-02 @ 20:03:52
har precis pluggat, pallar inte mera nu.  Iallfall, idag har det inte hänt nått typ, fyfan villken tråkig dag. Jag gillar verkligen inte söndagar!  Har ont i huvudet nu och har varit trött hela dagen, så jag blir väl inte uppe så länge till. Och förresten kom jag på att jag bara har ätit frukost idag, värkligen bra för mig va. Kan ju lika väl svälta mig till döds, ibland känns det bäst så.

Kanske ska till josefin imorn, tror inte det blir så eftersom att skolbussarn har ändrat till världens regel nu också, jätteroligt!


Lägg benen på ryggen och fly min vän, för annars blir du aldrig någonsin fri igen.


i,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback